preskoči na sadržaj
Vijesti

Preporuke MZO o organizaciji radnog dana učenika razredne nastave tijekom učenja na daljinu

RAZREDNA NASTAVA                                                                                          

Učenici razredne nastave trebali bi dnevno provesti pet sati dnevno učeći (to uključuje učenje i poučavanje). Možda se čini da je 5 sati dnevno zahtjevno, ali ne smije se zaboraviti da su do uvođenja nastave na daljinu učenici u fizičkoj učionici svaki dan provodili najmanje 4 sata, a poslije su učili kod kuće ili u produženome boravku te da su još i vikendom imali neke obveze oko nastave. Dakle, tih 5 sati podrazumijeva učenje radnim danima, ne i vikendima, te obuhvaća uobičajeno učenje u školi i kod kuće. Kod izvođenja nastave na daljinu to se sve izvodi kod kuće pa odjednom sve postaje vidljivo roditeljima.

Kako bi se omogućilo stjecanje radnih navika, dobro je da učenici imaju sličnu organizaciju vremena svaki radni dan. Dakle, praćenje Škole na Trećem čvrsta je preporuka, no taj se program ne mora nužno pratiti u jutarnjem terminu, budući da postoji repriza u poslijepodnevnim satima, a snimka je dostupna i preko YouTubea i mrežnih stranica. Učitelji šalju dodatne zadatke vezane uz planirane teme roditeljima, ali pri tome trebaju voditi računa o opterećenju učenika i svrsishodnosti zadataka, kao i tehničkim mogućnostima koje učenici imaju kod kuće. Tako nije prihvatljivo da se od roditelja traži da isprinta listić, već je dovoljno da učenik zadaću napiše u bilježnicu. Sve zadaće za svakoga učenika ne trebaju se slati svaki dan učitelju na provjeru, učitelj može napraviti raspored učenika koji će mu poslati zadaću taj dan, na taj način omogućava se individualizacija aktivnosti, prilagodba pojedinim učenicima i ishodima učenja

Ogledni primjer rasporeda za učenike razredne nastave tijekom radnoga tjedna (ponedjeljak – petak):

 

Vrijeme

Prijedlog aktivnosti učenika

Prijedlog za roditelje

HRT3 8-11

Učenici prisustvuju Školi na Trećem

Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju Vježbaju (TZK)

Glazbeno i likovno se izražavaju

Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno

Osiguravaju mirni kutak, opremu i TV

11 –13

Ručak i odmor

Razgovor s ukućanima Igra

Pripreme ručak Razgovaraju s djecom

13 – 15

Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj Naprave nešto svojim rukama

O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima

Ponovno pogledaju neki dio Škole na Trećem u reprizi ili na YouTube kanalu

Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno

Surađuju i asistiraju djeci ako je potrebno

Surađuju s učiteljem i stručnim suradnicima




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 14. 4. 2020.

Tražilica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji






PP Ljubav u pokretu

Priloženi dokumenti:
LJUBAV U POKRETU.doc



 


OŠ Zmajevac je suradnička ustanova u projektu IntegraNorm

 (Integracijski procesi većine i manjine u višeetničkim zajednicama)

IP-2014-09-4499, koji financira Hrvatska zaklada za znanost, u razdoblju od 2015.-2019. godine.

 

 


Obrazovni materijali

Upisi u srednje škole
Upisi u srednje škole



Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak

Korisni linkovi

Ministarstva

Samouprava

Časopisi
 • Priroda
 • Drvo znanja


Arhiva




preskoči na navigaciju