preskoči na sadržaj
Vijesti

Preporuke MZO o organizaciji radnog dana učenika predmetne nastave tijekom učenja na daljinu

PREDMETNA NASTAVA  U  OSNOVNOJ  ŠKOLI 

Prema sličnome obrascu učenici u osnovnoj školi u predmetnoj nastavi trebali bi učiti oko 6 sati dnevno (uključujući učenje i poučavanje). Navedeno ne uključuje učenje vikendom; ako učenici uče i vikendom, broj sati tijekom radnoga tjedna se smanjuje. Pri tome učenici ne trebaju gledati TV program po rasporedu ako nije usklađen s njihovim rasporedom, ali svakako nastavnici trebaju djecu uputiti na videolekcije, tj. trebaju pronaći odgovarajuće ako nisu izradili svoje. Nije ključno pratiti videolekcije na televiziji, one su dostupne na mrežnim stranicama Škole za život pa se mogu pregledavati i upotrebljavati redoslijedom koji učenicima i nastavnicima odgovara. Međutim, ukoliko nastavnik odluči ne koristiti te materijale, mora izradi svoje i pritom nije dovoljno učenike samo uputiti da nešto nauče iz udžbenika jer takav pristup ne daje dobre rezultate u svladavanju gradiva većine predmeta. Primjerice, većina učenika ne može naučiti razlomke samostalno iz udžbenika. Važna je i ujednačenost među predmetima, i tu je uloga razrednika i koordinacija nastavnika u virtualnoj zbornici i virtualnoj učionici važna.

Napominjemo da postoje predmeti koji nisu pokriveni centralnim rasporedom koji objavljuje MZO te nastavnici sami trebaju pripremati materijale i upute za takve predmete.

Ogledni primjer rasporeda tijekom radnoga tjedna (ponedjeljak – petak) za učenike predmetne nastave u osnovnoj školi:

Vrijeme

Prijedlog aktivnosti učenika

Prijedlog za roditelje

SPTV 9-12

Učenici sudjeluju u radu u virtualnim učionicama ili proučavaju videolekcije na SPTV ili mrežnoj stranici Škole za život

Surađuju, istražuju, pitaju, pomažu ...

Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju Vježbaju (TZK), glazbeno i likovno se izražavaju Odmore se nakon svakih 45 minuta

Osiguravaju

mirni kutak,

opremu i TV.

  12 –14

Ručak i odmor

Razgovor s ukućanima Igra

Pripreme ručak

(ili daju upute kako ga pripremiti)

Razgovaraju s djecom.

14 – 17

Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj

Naprave nešto svojim rukama (eksperiment, maketu, posade biljku...)

O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima

Istraže temu na internetu ili uz pomoć udžbenika i knjiga Čitaju

Odmore se svakih 45 minuta

Surađuju i

asistiraju djeci

ako je potrebno

Surađuju

s razrednikom

i po potrebi sa stručnim suradnicima




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 14. 4. 2020.

Tražilica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji






PP Ljubav u pokretu

Priloženi dokumenti:
LJUBAV U POKRETU.doc



 


OŠ Zmajevac je suradnička ustanova u projektu IntegraNorm

 (Integracijski procesi većine i manjine u višeetničkim zajednicama)

IP-2014-09-4499, koji financira Hrvatska zaklada za znanost, u razdoblju od 2015.-2019. godine.

 

 


Obrazovni materijali

Upisi u srednje škole
Upisi u srednje škole



Oglasna ploča

Korisni linkovi
Dnevni tisak

Korisni linkovi

Ministarstva

Samouprava

Časopisi
 • Priroda
 • Drvo znanja


Arhiva




preskoči na navigaciju